اس ام اس
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 647
بازدید ماه : 644
بازدید کل : 43383
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




زخمی بر پهلوی منست
روزگار نمک میپاشد ومن پیچ وتاب میخورم و همه میگویند
چه خوب می رقصی


 



باور نمیکنم .......
خالق نظمـــِ دانه های انار
زندگی مرا.......
اینگونه بی نظم چیده باشد!




آدمـ هـا کـه " عــوض " می شـونـد ...
از " سـلام " و " شـب بـخیـر " گـفتـنشان
مـی شود ایـن را فـهمیـد !
از "بوسه هایشان "
از " حـرف هـا " و " نـگاه هـا "
از گـودال هـای ِ عـمیـقی کـه
بیـن ِ تــو و خـودشان می کـنـند
و تـویـش را پُــر از دلیـل مـی کُنـند ...!




نذر کــَـــردم

سفره ای پهــن کـُنم

از حــَـــ ـــ ـرف های نگفتــه ی دلم ..

....اگـــــ ـــ ــر برگـــَـــردی



بعضی چیزها هستن که بد جور آزارم میدهند...
مثل همین خیابان های لعنتی که حسرت خیلی چیزها را بر دلم گذاشتند !

 

تـــو ، رو برمیگردانی .. بیچـــاره من ! زیـــر و رو میشوم !!




ما که یقین داریم روزی پروانه خواهیم شد
بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند




احساسم اگر نمیمرد ...
بی شك !
مابقی روزهای بودنش را ...
بر روی صندلی چرخدار ِ بی تفاوتی نشسته بود ...




زن وار حسادت ميکنم ...
دلم آغوش پر آرامشي را مي خواهد که زير باران گرمم کند...
دلم ميخواهد کسي باشد خوب باشد...
مهربان باشد ...
بس باشد ...
همه ي اين بودن هايش فقط براي مـــــــــن باشد...
فقط مـــــــــــن... و بـــــ ـــ ــا ـشــــ ـــ ــــ ـــد!


 


دلتنگـی، پیچیــده نیســت.
یک دل..
یک آسمان..
یــک بغــض ..
و آرزوهــای تـَـرک خـورده !

به همین ســادگـی ...

 


تا بوده ، همین بوده :
همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست و حوصله کسی رو نداریم که هست !
بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون ...


 



قوی کسی است که ، نه منتظر میماند خوشبختش کنند و نه اجازه میدهد بدبختش کنند .


 


من فرزندی به دنیا نخواهم آورد
بگذار منقرض شود نسلِ غمگین چشمانمان
نسلِ دل بستن های یواشکی
نسلِ خیسِ گونه هایمان
بگذار منقرض شود این دردهای سر به فلک کشیده مان
و این دل های شکسته مان !


 


در چشمانم تنهايي ام را پنهان مي کنم
در دلم ، دلتنگي ام را
در سکوتم ، حرفهاي نگفته ام را
در لبخندم ، غصه هايم را


 



وقتی ارزش ها عوض می شوند، عوضی ها با ارزش می شوند!
 




تمام سپاس من ؛
از کسی است که به من نیاز ﻧﺪﺍﺷﺖ ؛
ﺍﻣﺎ .... ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﻢ ﻧﮑﺮﺩ ... !




فقـط چـند قـدم مانـده بـود
برسـم بـه "تــو"
اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !




يه وقتايي خودمو بغل مي كنم ؛
و مي گم :
غصه نخور ديوونه !!!
من كه باهاتــــــــــم .....




یادتـــــــــان باشد که ، اعتماد المثنی ندارد ، خرابش نکنید. گمش نکنید ....





دلم
پُر است
پُر پُر پُر

آنقدر که گاهی
اضافه اش از چشمانم میچکد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:اس ام اس, :: 9:16 ::  نويسنده : س.برج خانلو