درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 619
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 43355
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




 

 

آخه چي فکر ميکني که من نميتونم مثل خودت خيانت کرده باشم ؟

از قديم گفتن جواب هاي هويه

چي ؟

خودتو توجيح مي کني ؟

اسلام به شما اجازه داده چند تا زن بگيرين ؟>

پس اجازه دارين چشم چروني کنيد ؛

خيانت کنيد

زن و بچه تونو آزار بدين

.

.

.

من راحت تر از تو مي تونم خيانت کنم خيلي راحت ولي نمي کنم ميدوني چرا؟

.

.

.

دوستت دارم ؟؟؟

.

.

.

نه هر کس بنا به طبيعت  خودش رفتار مي کنه تا آخر عمرت حيوون بمون .

 



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت9:15---6 آذر 1390
یادت نره
بای بای


مرتضی
ساعت9:14---6 آذر 1390
عالیه این مورد خیلی زیبا بود.


امیدوارم سر کسی نیاد


خواهشا به منم سر بزن


بای
پاسخ:merc azizam web shoma ham kheyli jaleb bod


mehrdad
ساعت8:20---22 آبان 1390
سلام وب قشنگی داری.مطلبتم عالی بود واقعا خیانت بد چیزیه خدا سر هیچ کسی نیاره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:خيانت,عکس خيانت ,, :: 7:50 ::  نويسنده : س.برج خانلو